Hoe we dankzij u onze dienstverlening verbeteren

We onderzoeken regelmatig hoe u als inwoner denkt over de dienstverlening van ons als gemeente. Dit doen we onder andere met interviews, testpanels en enquêtes. We werken elke dag aan onze service en dienstverlening. Waar het kan brengen we verbeteringen aan. Wat zou u, als inwoner, veranderen aan onze dienstverlening?
Denkt u hierbij onder meer aan

  • de formulieren op de website. Is het formulier duidelijk genoeg, vindt u het gebruiksvriendelijk?
  • persoonlijke vormen van dienstverlening (telefoon, balie, bezoek aan huis). Heeft u het antwoord gekregen wat u zocht, bent u vriendelijk geholpen?

Privacy bij meedoen aan onderzoek

Bij interviews en testpanels wordt uw toestemming gevraagd. Het invullen van de enquête is volledig anoniem. Wij vinden uw privacy belangrijk. De resultaten zijn nooit terug te leiden tot een persoon.

Op deze pagina willen we laten weten wat we met uw opmerkingen gedaan hebben.

Wat hebben we verbeterd?

Balie

  • De openingstijden van burgerzaken zijn aangepast. De balies waren op dinsdag en donderdag tot 14.00 uur geopend. Nu zijn de balies op dinsdag en donderdag tot 17.00 uur open. 

Online dienstverlening

  • Nieuwe pagina's op de website: Kortingskaart voor vrijwilligers, Bedrijfsafval en Geslachtswijziging aanvragen .
  • In het maken van online afspraken zijn namen aangepast: 
    Aanvragen paspoort is veranderd naar aanvragen/verlengen paspoort.
    Aanvragen rijbewijs is veranderd naar aanvragen/verlengen rijbewijs.
    Ophalen is veranderd naar afhalen/ophalen. 
  • De agenda van het maken van online afspraken opent nu automatisch.
  • Op de pagina Bijzondere bijstand aanvragen stond met een groene knop aangegeven dat je een afspraak kan maken. De naam afspraak maken is gewijzigd naar contact opnemen.
  • De pdf's van de strooiroutes (gladheidsbestrijding) zijn omgezet naar digitale kaarten.